Prężnie rozwijający się w branży e-commerce sklep „naczasie.pl” oferuje kolekcje zegarków damskich oraz męskich zarówno w sposób tradycyjny (sklep internetowy) jak i za pośrednictwem aukcji Allegro. Opracowaliśmy od podstaw wizerunek firmy oraz przygotowaliśmy niezbędne rozwiązania techniczne i graficzne dla sprzedaży w Internecie.

Czas

Czyli główny motyw przewodni towarzyszący projektowaniu logotypu. Zadanie było proste – stworzyć go w jak najprostszej formie używając motywu zegarka w sposób nie budzący wątpliwości. Po dłuższych poszukiwaniach wybraliśmy formę z przekształconą na tarczę literą „c”. Jako, iż oferowane przez firmę produkty są nowoczesne oraz ekskluzywne, pojawiła się konieczność utworzenia właśnie takiej identyfikacji firmy. Postawiliśmy na ciemne barwy przełamane złotymi oraz srebrnymi gradientami. Wzbogaciliśmy je uproszczonymi formami tarcz zegarowych, połączyliśmy w całość i oto jesteśmy… na czasie!

  Szablony i strony

Postawiliśmy na niezobowiązującą i bardzo nowoczesną elegancję tworząc szablon i sklep z kontrastem w zamyśle. Podczas gdy ten pierwszy jest bardzo ciemny, drugi powstał w barwach szarych, białych przełamanych subtelnym złotem. Wspólnym mianownikiem został głównie reklamowy nagłówek oraz oczywiście jednakowa paleta kolorystyczna.