Marka Lubimy to robić jest znana klientom sklepów internetowych oraz Allegro dzięki bogatej ofercie artykułów dla dorosłych. Niestety przez dłuższy czas działała bez określonego wizerunku. Jej właściciel zgłosił się do nas z prostym zadaniem stworzenia takiego brandingu, który klientom zapadnie w pamięci.

Z przymrużeniem  oka

Tak właśnie podeszliśmy do naszego zadania, które do łatwych nie należało. Stworzyliśmy szereg koncepcji spośród których wybór padł na formę bardzo rozbudowaną. Na początku wiedzieliśmy jedno – królik zostanie nową maskotką firmy. Jego uproszczona sylwetka w finezyjny sposób jest głównym elementem logotypu. Dodaliśmy dużo czerni, czerwieni i odrobinę pikanterii. Opracowaliśmy charakterystyczny deseń w tle oraz kilkanaście propozycji kart rabatowych. Nasi copywriterzy okrasili je dowcipnymi hasłami (wszelkie skojarzenia mile widziane). Zwieńczeniem projektu było przygotowanie okrągłych naklejek dołączanych do przesyłek i stanowiących trzon marketingu partyzanckiego.