ETW od niemalże 10 lat jest organizatorem i koordynatorem projektu Greece Experience umożliwiającegozdobywanie pracy i doświadczenia studentom z Polski w malowniczej Grecji oraz na Wyspach Brytyjskich. Pośredniczy także w wymianie kulturowej oraz edukacyjnej między studentami z Unii Europejskiej. Dla tej marki stworzyliśmy nowy logotyp oraz stronę firmową.

Explore the LOGO

Poprzez logo pragnęliśmy wyrazić kulturową i edukacyjną filozofię firmy tkwiącą w wymianach uczniowskich na terenie całej UE. Z przygotowanych propozycji wyłoniły się dwie główne nowoczesne i przejrzyste koncepcje. Użyliśmy kilku kontrastujących kolorów aby ukazać reprezentowane różnice kulturowe Europy. Ostatecznie wybraliśmy wersję, której różnorodność reprezentowana jest poprzez barwy, a jedność poprzez powielony prostokątny kształt. Usunęliśmy symbole edukacyjno-rozwojowe pozostawiając logotyp w nowoczesnej i prostej formie.

Witryna

Strona domowa ETW powiela narzucony poprzez logo schemat wielobarwności i dużej czytelności. Usunięte wcześniej z logotypu symbole pojawiają się tu w formie połączeń między ludźmi na głównej grafice pod nagłówkiem. Oszczędność informacji pozwala szybko odnaleźć interesujące zagadnienie. Zaprojektowaliśmy także szereg ikon dla social mediów oraz Skype, które widniejąc w bocznym panelu strony pozwalają na szybki kontakt z biurem firmy. Opracowaliśmy także projekt formularza kontaktowego pozwalającego na wysyłanie bezpośrednio ze strony wiadomości mailowych.